Σεμιφρέντο με baileys, κακάο και καφέ


Γεια σας αγαπητοί μου φίλοι!!! Καιρός πάλι πέρασε απ' την τελευταία μου ανάρτηση... η καθημερινότητα όμως δεν μου άφηνε πολλά περιθώρια να αφιερώσω χρόνο στην... συγγραφή. Το προσωπικό μου αρχείο όμως γέμιζε εύκολες και απλές συνταγές που περίμεναν υπομονετικά να δημοσιευθούν.

Γλυκό σας έχω και σήμερα...άλλωστε έχετε καταλάβει πόσο γλυκατζού είμαι.
Το συγκεκριμένο είναι ένα εύκολο γλύκισμα που προσεγγίζει αρκετά τον στέρεο κορμό με τη διαφορά όμως ότι λιώνει σιγά σιγά στο στόμα...και στο πιατάκι σας σαν παγωτάκι.




Υλικά για μια μεγάλη φόρμα:
500 γρ. καλής ποιότητας μαργαρίνη soft
1/2 κουτάκι ζαχαρούχο γάλα
1 κουτ.σ. στιγμιαίος καφές
2 σφηνάκια baileys
2 κουτ.σ. κακάο γλυκό
2 κουτ.σ. κακάο άγλυκο
1/2 κουτ.γλ. 
2 πακέτα μπισκότα πτι-μπερ
80 γρ.λευκή κουβερτούρα λιωμένη σε μπεν-μαρί (για γαρνίρισμα)

Εκτέλεση:
  1. Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι τη μαργαρίνη και την αφήνουμε να λιώση σε χαμηλή θερμοκρασία ανακατεύοντας κατά διαστήματα.
  2. Αφού λιώσει η μαργαρίνη ομοιόμορφα ρίχνουμε μέσα το ζαχαρούχο να ομογενοποιηθούν, τα 2 είδη κακάο και τον καφέ και συνεχίζουμε το ανακάτεμα με ξύλινη κουτάλα. Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε 10 λεπτά να πέσει η θερμοκρασία του μείγματος.
  3. Σπάμε τα μπισκότα σε ένα μπολ και τα ραντίζουμε με το λικέρ.
  4. Περιχύνουμε τα μπισκότα με το μείγμα, ανακατέυουμε απαλά και μεταφέρουμε σε μακρόστενη φόρμα στρωμένη με αντικολλητικό χαρτί πατώντας την επιφάνεια να ισιώσει.
  5. Καλύπτουμε τη φόρμα με αλουμινόχαρτο και παγώνουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 5 ώρες.
  6. Ξεφορμάρουμε και κόβουμε το γλυκό σε κομμάτια ίδιου πάχους. 
  7. Γαρνίρουμε με τη λευκή σοκολάτα που έχουμε λιώσει και απολαμβάνουμε σύντομα!!!
Καλή σας απόλαυση!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις