Τα γεννέθλιά μου! ! !

Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι!
Έλειπα μια εβδομάδα μα τώρα θα σας αποζημιώσω...
Όπως σας ανέφερα στις 21 του μηνός είχα γεννέθλια κι έκλεισα τα 23...Μάζεψα κι εγώ λίγους, ετοίμασα κανένα μεζεδάκι και μια ωραία τούρτα κι έκανα μια ωραία γιορτούλα κατ' οίκον....
Στη συνέχεια θα σας παραθέσω τις λιχουδιές που ετοίμασα γι' αυτή μου την περίσταση για να σας σας βάλλω στο κλίμα και να σας δώσω λίγες ιδέες για μπουφεδάκια!!!!!

Θα ξεκινήσω όμως με την τούρτα γιατί....ήταν το καμάρι μου χαχαχαχ!!!



Υλικά:
  • 1 ζαχαρούχο γάλα
  • 1 φυτική σαντιγί σε κονσέρβα
  • 4 κοτ.σ. κακάο άγλυκο
  • 1 φάκελος topping σιρόπι καραμέλα
  • 3 παντεσπάνι σοκολάτας (αυτή τη φορά λόγω έλλειψης χρόνου δε σας κρύβω ότι χρησιμοποίησα έτοιμο)
  • 1 κεσεδάκι φράουλες
  • 1 πορτοκάλι κομμένο σε κομματάκια
  • 1 πορτοκάλι κομμένο σε ροδέλες
  • 1/2 κούπα γάλα φρέσκο
  • 3 κουτ.σ. ουίσκι

Εκτέλεση:
  1. Χτυπάμε τη φυτική σαντιγί με το μίξερ για 5 λεπτά μέχρι να διπλασιαστεί σε όγκο και να αφρατέψει. Προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα και το κακάο και συνεχίζουμε το χτύπημα για 3 λεπτά ακόμα.
  2. Ανακατεύουμε το γάλα με το ουίσκι και ραντίζουμε τα παντεσπάνι.
  3. Απλώνουμε ισομοιράζουμε την κρέμα ανάμεσα στα παντεσπάνι και ρίχνουμε σκόρπια εσωτερικά μερικές φράουλες ψιλοκομμένες.
  4. Με την υπόλοιπη κρέμα καλύπτουμε την τούρτα μας από πάνω και στα πλαϊνά.
  5. Αδειάζουμε στην επιφάνεια το σιρόπι καραμέλας και απλώνουμε με κυκλικές κινήσεις με ένα κουτάλι.
  6. "Κολλάμε" γύρω από το στεφάνι της τούρτας εναλλάξ ροδέλες πορτοκαλιού και φράουλες κομμένες στη μέση.
  7. Με τα υπόλοιπα φρούτα στολίζουμε την επιφάνεια της τούρτας και την αφήνουμε στο ψυγείο είτε 4-5 ώρες πριν το σερβίρισμα είτε από το προηγούμενο βράδυ....!

Όχι να περιαυτολογήσω αλλά οι καλεσμένοι μου καταευχαριστήθηκαν!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις